keskiviikkona, elokuuta 11

Ecodeal osa 2

En tiedä käyttikö teistä kukaan hyväkseen taannoista Ecodeal-alekoodia, minä käytin.
Tilasin Attitude-tiskiaineita itselleni ja mökkituliaisiksi ja yleispuhdistusainetta, jota sain lopulta pikkasen vajaat 2 pulloa, sillä ensimmäisestä oli pakkausvaiheessa jäänyt suojateippaus pois ja se oli vuotanut laatikkoon. Lähettivät siis uuden mulle heti perään, se päätyi mökille sähkövessan puhdistajaksi, missä se on kait toiminut oikein hyvin. Itse olen ainakin saanut tuolla suihkeella puhdasta jälkeä kylppärissä.
Nämä purkit tulivat mieleen siksi, että säilytän tiskiainetta pumppupullossa ja tänään oli aika täyttää se. Olemme ennen käyttäneet Fairya, mutta luulen, että tämä tulee korvaamaan sen jatkossa. Sen lisäksi, että kannatan tuotteiden takana olevaa filosofiaa, aineen tuoksu on niin herkullinen verrattuna edellä mainittuun ylikansalliseen esanssibulkkiin. En usko, että musta tämän myötä mitään himotiskaajaa tulee, mutta kyllä se varmasti tekee kurjasta hommasta astetta mukavampaa. Suosittelen lämpimästi muillekin!
 

2 kommenttia:

  1. Voi harmi kun toi tarjous meni ihan ohi!Tuoltahan saa näköjään konetiskityynyjäkin, pitää ostaa kokeiluun vaikka sitten normihinnalla.

    VastaaPoista
  2. Niitä konetiskityynyjä mäkin olen miettinyt, mutta toistaiseksi ollaan menty ihan Pirkkalinjaa. Meillä tulee kahden hengen taloudeksi aivan älytön määrä tiskiä, koneellinen melkein joka päivä. Olen aina haaveillut siitä päivästä kun mulla on keittiössä 2 konetta vierekkäin, niin ikinä ei tarvitse konetta erikseen tyhjentää...

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...