maanantaina, marraskuuta 8

Lisää lemppareita - More favourites

»»» English translation below
Ne peruskosmetiikathan tuli jo esiteltyä ja nyt on parin suosikkimeikkituotteen vuoro:


Meikkisivellinsetti on aivan mahtava Inglot. Siihen kuuluu myös poskipunasivellin, mutta mä olen täyttänyt sen kolon noilla kynillä ym. Lisäksi olen saanut tuohon koteloon tungettua vielä Ardenin geelivärin mukana joskus tulleen rajaussiveltimen sekä Duroyn pätkäistyt luomivärisiveltimen ja kulmakarvapensselin.

Keskellä on uusi juttu, tuo Urban Decayn luomenpohjustaja. Se tuntuu olevan hyvä paikkaaja Givenchyn vanhalle nyt jo lopetetulle tuotteelle, josta alkaa paistaa pohja. (Tämä mun viimeisin purkkini on muuten ollut ilmeisesti säilössä liian pitkään, kun laatu on kärsinyt aika railakkaasti. Ennen niin ihanasti levittyvä aine on nyt sellaista rullautuvaa tahnaa ja sitä menee jatkuvasti hukkaan.)

Sitten on pikkuruinen itse täytettävä hajuvesipullo, joka löytyi lentokentän kaupasta ja vieressä Cliniquen ruskea ripsiväri. Mulla on meneillään nudemeikki + punaiset huulet -kausi ja tuo on ehdottomasti paras ripsari siihen. Alaripsiin en muuta laittaisi muutenkaan.
(Olen joskus lukenut, että Lucy Liun meikkaaja laittaa hänelle aina alaripsiin ruskeaa ja senkin vain keskelle. Koska Lucy näyttää musta aina kaikin puolin aivan fantastiselta, olen kopsannut idean. Sen seurauksena voin ainakin omissa silmissäni näyttää siis vähintään yhtä hyvältä!)

Meikkipohjaan käytän Make Up Storen peiteväritrio-palettia ja EM-mineraalimeikkiä jossa on tuollainen kätevä sirotinreiät peittävä välikansi. Myös firman kabukisiveltimet on loistavia ja erittäin edullisia ja tilauksen mukana saa mainioita poskipunanäytteitä jotka kestää aina vähintään yhtä pitkään kuin tuo meikkipurkki. Harmi vaan, että toimitus kesti viimeksi monta viikkoa. Mutta jos jaksaa odotella ja/tai on ajoissa tilauksensa kanssa liikkeellä, niin ehdottomasti suosittelen noita! Mulla on tällä kertaa mattaversio tuosta, edellinen purkki oli semiglow, joka musta kuvissa näytti paremmalta kun taas tämä näyttää luonnossa.... Kannattaa tilata niitä näytteitä ja testailla mistä enempi tykkää!


Huulimeikeistä olen tykästynyt erityisen paljon MAC:n Amplified-puniin, joista tuo keskellä oleva pinkki Girl About Town sopii kyllä tilanteeseen kuin tilanteeseen. Nuo punaiset ovat luonnossa eri värisiä, vaikka näyttävät kuvassa ihan samalta. Toinen on ruskeaan taittava Dubonnet ja toinen kirkkaampi Ramblas Red. Max Factorin Raspberry -kynällä rajaan kaiken. Myivät mulle kyllä MAC:n punaisen rajauskynänkin, mutta musta se ei ole läheskään niin hyvä ja pysyvä saati monikäyttöinen kuin tuo.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
»»» My favourite make up products. If you want to know more about them, just ask!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...