torstaina, marraskuuta 4

Treffit - Date

»»» English translation below
Olen menossa treffeille! Yhtään en tiedä mihin, mutta käsky kävi, että mekko päälle ja huulipunaa. Tämä ei ole mekko, mutta kuulemma kelpaa, ulkonakin on aika kylmä. Aion pukea väliin vielä villatakin.


Olen taas blogihypetyksen uhri: nyt mulla on pillicargotkin. Ei voinut mitään: Lindex oli tehnyt valmiiksi justiin oikeen kokoiset, väriset, pituiset ja hintaisetkin. Otin ne. Ja tuon topin (tykkään siitä englannin kielen sanasta camisole kyllä enempi!). Se ei edes kaivannut yhtään tekosyytä, se oli pelkästään semmonen ihana!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
»»» I'm going out on a date! I have no idea what's going to happen tonite, but I'm prepared!

2 kommenttia:

  1. Leffabloggari täällä hei, en tiedä mitään muodista ;O) Onko pillicargot nyt siis in? Mä käytin tuollaisia vuonna 1999 eli ne siis tulee TAAS...sääli ettei vanhat mahdu enää päälle ;O) Ne näyttää hyviltä!

    VastaaPoista
  2. No heipähei leffabloggari!
    Kiitokset kehuista, ja juu, muoti kiertää. Kaikki joka on jokus ollut in tulee varmasti olemaan tulevaisuudessakin :D
    Mullakin oli 90-luvun lopulla reisitaskuhousuja, mutta ne ei kyllä ollu pillejä. Mä ostin niitä Salaisesta Agentista... (ja pidin pilottirotsin kanssa, en pitsi-kukkapaidan...).

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...