perjantaina, joulukuuta 17

Apua kaivataan!


Tässä on mun kolmas Tigi-jättipullosetti tuota samaa Oatmeal & Honey -comboa ja kuten kuvasta näkyy, pohja vilkkuu jo, etenkin shampoossa.
Huhu kertoo, että tämän valmistus on lopetettu, joten mitä ihmettä mä nyt teen???
Löytyisko joltakulta hyviä vinkkejä korvaavista silikonittomista tököteistä jotka sopii erityisen hyvin karhealla ja pörröiselle hiukselle, joka tarvii paljon kosteutta?

Davinesko? Mistä sitä saa? Entäs se Purology? Vai joku luomujutska?
Asialla on näemmä jo kiire, en ole edes tajunnut kuinka vähiin nuo on käyneet...

4 kommenttia:

  1. Katoitko Lookfantasticin ja Beautybayn valikoimat? Muistaakseni tuota oli vielä jommassakummassa... Itse nimittäin metsästin sitä vaaleanpunaista Headshot-hoitista, joka kans on loppumassa :(

    VastaaPoista
  2. No enhän mä ole tollasta tajunnut! Kiitti norppa, mä katon heti!!

    VastaaPoista
  3. Mäkin oon turvautunu ulkomaisiin nettikauppoihin noissa, oon meinaan täysin koukuttunu ihan samoihin tuotteisiin :d Tänää löysin Hervannan kauppakeskuksen parturiikampaamosta myös pikkuputelit noita, ja pitihän ne ostaa tollein matkoja ajatellen. -.-

    Ongelmanahan tosin on se, että mitäs sitten kun nuokin loppuvat varastoista... Mitäs sitten :S

    Noh, mulla se tilanne tulee ehkä vastaan aikasintaan kahden vuoden päästä. x)

    VastaaPoista
  4. Jipii, jihaa, Lookfantasticista sai noita!
    Otin nyt vaan maltilla sen kaksi shampoota ja yhden hoitiksen (jota tossa pöntössä kuitenkin on vielä jonkun verran). Nuo saavit ovat mulla kestäneet vajaan vuoden ja millilitramäärä on about sama, elän toivossa, että ne tajuaa tuoda tuotteet takasin seuraavan vuoden aikana!

    Ongelma on siis jos ei ratkottu niin ainakin siirretty tulevaisuuteen!

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...