sunnuntaina, joulukuuta 5

Vertailevaa tutkimusta muotovaahdoista

Nämä pullot on jo jonkin aikaa huudelleet mulle tuolta kylppärin hyllystä ja nyt päätin puhua niistä suuni puhtaaksi. Ettäs tiedätte.


Tuo iso Goldwellin leka on varmaan ainoa muotovaahtopullo jonka olen ikinä ostanut. Siitä on jo jokunen vuosi aikaa (arvio liikkuu noin seitsemässä, lieneekö siis jo päiväysvanhaa kamaa) ja pullo on vajennut luultavasti noin puoleen. Että sellainen muotovaahdon suurkuluttaja olen...

Osis+ on tullut hiusmallikeikalta (niitä on tullut enemmänkin, mutta olen pistänyt myyden, sattuneesta syystä...) ja Wellaflex on peräisin viime talven bloggariristeilyllä saadusta lahjakassista.

Ja voittaja on...

Kaikkia noita on siis kyllä käytelty, mutta vasta viime aikoina olen tämän uuden tukkamallin myötä päässyt jyvälle niiden annostelusta. Mullahan on nyt jo vuosia ollut pitkä tai tosi pitkä tukka ja vaikka sitä määrää yrittää miten säädellä niin lopputulos on aina enempi tai vähempi lähmänen. Ja tukka päivässä likaisen tuntuinen. Siispä olen pääsääntöisesti mennyt ilman tököttejä, suojasuihkeiden voimalla tai sitten käyttänyt jotain nestegeelejä, joista ei mitään tuuheuksia kylläkään synny.

Näistä kolmesta olen parhaisiin tuloksiin päässyt markettiversiolla, eli Wellaflexillä, jonka kyljessä lukee 2nd day volume. Se pitää ihan paikkansa kyllä, eipä sillä, että mun tukkani kaipaisi mitään lisätuuheutta. Mutta se on mukava ominaisuus, ettei se valu toisenakaan päivänä päätä myöten.

Tuon Keunen purkin (lahjakassituote siis sekin) laitoin tuohon kuvaan somisteeksi...
Ei vaiskaan, se on nimittäin ollut myös käytössä kun nyt tämä tukanpituus senkin sallii. Tämä tökötti on appelsiinin tuoksuista kuituvahaa (eikä edes kovin esanssinen tuo tuoksu!), jolla saa vähän ryhtiä tai mitä lienee tekstuuria siihen pintakerrokseen ja bonuksena vielä kuontalonsa kiillotettua nätisti.

Keunen hiusvärit on muuten mun kokemusten mukaan ihan parhaita ja niillä taitaa olla edelleen valikoimassa myös kotikäyttöön myytävä kevytväri. Se ei ole ehkä halvimmasta päästä, mutta pysyvimmästä kyllä. Ainoo vaan, että noita Keune-kampaamoita ei aina ole ihan helppo löytää kun niitä ei ole joka kivijalassa.

2 kommenttia:

  1. Minä pidän myös Keunen tuotteista, mutta kun niitä on niin vaikea saada tai selleista kampaajaa löytää joka niitä käyttää niin olen tyytynyt vähempään. Sekä koska sattuneesta syystä tunnen pientä antipatiaa heitä kohtaan...en sitten viitti vaivautua. sys

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...