keskiviikkona, elokuuta 24

Tylsääääää....

Ei siis tietenkään muu kuin tämä asu. Luonnossa nuo siniset raidat näyttäis riitelevän mustan kanssa vielä enempi kun kuvassa, jossa nekin näyttää mustilta. Mutta Salka oli oikeessa, kukkahuivi pelittää ihan ookoo myös mustan kanssa. Mainio huivi!


En muista oisko näitä raitapaitoja ollut vihreenä. Sellainen oiskin tosi hyvä tähän settiin. Pitää ehkä käydä katsomassa, kun mulla on ilmeisesti huomenna jopa aikaa sellaiseen kun ei ole noita treenejä. Nyt on nimittäin kisaviimeistelyt loppusuoralla niin, että tänään vielä perusteellinen jooga/venyttely ja sitten torstai ja perjantai lepoa. Toki perjantaina ajelemme sinne Turkuun, ettei tarvi herätä lauantaina kovin aikaisin.

Pahoitteluni siis jo näin hyvissä ajoin etukäteen, että blogi täyttyy taas viikonloppuna urheilusta.

6 kommenttia:

  1. Musta vaate sopii kaikkien värien kanssa. Paitsi on pari poikkeusta: sitä en erittäin vaikea saada mätsäämään tumman ruskeaan tai tumman siniseen. Täytyy olla tarkasti valitut sävyt, jos onnistuisi.

    VastaaPoista
  2. Tämä oli sllainen musteensininen, joten häiritsi ehkä eniten omaa silmää. Ei siis pahimmasta päästä (vaaleensininen ois tietty ollut parempi) ja tuo konjakki pehmentää jonkin verran...

    Menikin tänään shoppaileen. Ei ollut vihreäraitaisia paitoja, mutta ostin sellaisen jossa on mustaa ja hiekkaa (sekä hiekkapaperia ja suklaata viikonlopun tarpeisiin).
    Nytpä on raidoissa valinnanvaraa!

    VastaaPoista
  3. Raidathan jatkaa syksyn muodissa, ja jotenkin nämä raitapaidat 'ovat niin sinua'.

    VastaaPoista
  4. Haha, tuo on kyllä totta!
    Ajattele, oon hankkinut kaikkien aikojen ekan raitapaidan reilu vuosi sitten... kas, puolitoista
    http://blog.tiski.fi/2010/01/ja-avataan-paketista-and-open-up.html

    VastaaPoista
  5. Täällä ilmottautuu ikuinen raitapaitailija!
    Välillä raidoitus on vallitsevampaa ja välillä ei..riippuu raidasta ja väristä...
    Mieki yhdistelen eri kuoseja huivissa (niitä kukkaisia) ja raitaa surutta. Jonkun mielestä ei käy.Minun mielestä kyllä.

    VastaaPoista
  6. ^Hah, mä laittaisin vielä ruutuakin sekaan muttei mulla oikein ole :D

    Oon kyllä sellainen kukkafani, on suoranainen ihme, ettei mulla ole aiemmin ollut kukkahuivejakaan. Mutta on se kyllä niinkin, että yleensä jos mitä tahansa etsin kaupoista niin oon kyllä väärään aikaan liikkeelä. Viime kevättalvella kaipailin trikoobleiseriä mutten mistään löytänyt. Nythän niitä roikkuu taas joka kaupan rekissä (mutten mä nyt tietty sellaista sitten...)

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...